Faq

Vind hier een antwoord op al jouw vragen

Loader image

Via onze betalingsverwerker Stripe aanvaarden wij de meeste elektronische betaalvormen zoals Visa, Bancontact, Mastercard.

Uw QR code wordt, na het voltooien van het bestelproces & betaling van uw bestelling per e-mail overgemaakt. Geef steeds een correct e-mail adres op.

Door het aanmaken van een account kan u vorige bestellingen consulteren en wordt u op de hoogte gebracht van nieuwe producten.

Onze producten hebben een beperkte houdbaarheid. Daarom wordt uw bestelling maximaal gedurende 24 uur gereserveerd. Na deze periode kan het voorvallen dat de door u gekozen producten niet meer voorradig zijn. De kostprijs van uw bestelling kan echter niet gerestitueerd worden.

Elk afhaalpunt beschikt over het algemeen nationaal assortiment. Soms wordt dit aangevuld met lokale specialiteiten.

Onze verkooppunten zijn uiterst robuust en worden permanent gemonitord op afstand. Mocht u vooralsnog geconfronteerd worden met een technisch defect kan u dit melden via het e-mail adres vermeld op de automaat of het contact formulier vermeld op de individuele pagina van het door u gekozen verkooppunt.

Alle digitale betalingen worden verwerkt door onze betalingsprovider Stripe. Alle info bekomt u via www.stripe.com

Een algemene vraag kan u richten via het contactformulier op de site algemene site van traiteur24. Een vraag bedoeld voor een specifiek verkooppunt kan u via de support pagina van het verkooppunt richten.

fr_BEFR