Faq
Vind hier een antwoord op al jouw vragen
Hoe kan ik betalen
Via onze betalingsverwerker Stripe aanvaarden wij de meeste elektronische betaalvormen zoals Visa, Bancontact, Mastercard.
Hoe ontvang ik mijn QR code
Uw QR code wordt, na het voltooien van het bestelproces & betaling van uw bestelling per e-mail overgemaakt. Geef steeds een correct e-mail adres op.
Waarom een account aanmaken?
Door het aanmaken van een account kan u vorige bestellingen consulteren en wordt u op de hoogte gebracht van nieuwe producten.
Hoelang blijft mijn reservatie geldig?
Onze producten hebben een beperkte houdbaarheid. Daarom wordt uw bestelling maximaal gedurende 24 uur gereserveerd. Na deze periode kan het voorvallen dat de door u gekozen producten niet meer voorradig zijn. De kostprijs van uw bestelling kan echter niet gerestitueerd worden.
Heeft elk afhaalpunt hetzelfde assortiment
Elk afhaalpunt beschikt over het algemeen nationaal assortiment. Soms wordt dit aangevuld met lokale specialiteiten.
Wat doen bij technisch defect?
Onze verkooppunten zijn uiterst robuust en worden permanent gemonitord op afstand. Mocht u vooralsnog geconfronteerd worden met een technisch defect kan u dit melden via het e-mail adres vermeld op de automaat of het contact formulier vermeld op de individuele pagina van het door u gekozen verkooppunt.
Veilig betalen
Alle digitale betalingen worden verwerkt door onze betalingsprovider Stripe. Alle info bekomt u via www.stripe.com
Ik heb een algemene vraag
Een algemene vraag kan u richten via het contactformulier op de site algemene site van traiteur24. Een vraag bedoeld voor een specifiek verkooppunt kan u via de support pagina van het verkooppunt richten.