Terugbetaling & retour
Ben je niet tevreden of heb je een probleem ondervanden?
Lees hier meer
Retournering van producten
Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd, dit geldt uiteraard voor bederfelijke waren zoals voedsel, die nooit fysiek geretourneerd worden.
Terugbetalingen
Mocht je toch opmerkingen hebben over jouw product dan kan je binnen de 24 uur na aankoop een klachtenformulier richten naar het afhaalpunt waar je het gerecht gekocht hebt. Je vind het klachtenformulier onderaan de pagina van je afhaalpunt.
Zodra je opmerking gecontroleerd werd wordt je op de hoogte gebracht van de goedkeuring of afwijzing van je (gedeeltelijke)terugbetaling.
Als je aanvraag wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Een terugbetaling kan tot 10 dagen in beslag nemen. Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen na 10 dagen , controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact op via het e-mailadres van het verkooppunt.